Doprava & platba

Doprava

Osobní vyzvednutí

Vaše objednané designové kousky si můžete zdarma vyzvednout v naší kamenné prodejně v centru Prahy na adrese THE DESIGN, Havelská 14, Praha 1. V našem obchodě je zároveň umístěn i sklad, což nám umožňuje připravit vaši objednávku většinou během několika minut. Objednané zboží je zpravidla možné vyzvednout i v den objednávky, avšak nejpozději do týdne. Jakmile bude objednávka připravena k vyzvednutí, zašleme vám potvrzení.

Provozní dobu naší kamenné prodejny a aktuální informace o jejím provozu najdete na stránce Kontakt.

Nejbližší zastávky MHD jsou Můstek (metro), Václavské náměstí, (tramvaj), Národní třída (metro, tramvaj).

Doprava po ČR

Standardně expedujeme zboží následující pracovní den po přijetí vaší objednávky nebo po uhrazení platby, pokud jste zvolili platbu předem a pokud je zboží skladem.

  • Osobní vyzvednutí v centru Prahy v THE DESIGN – ZDARMA
  • Kurýr po Praze 1 až Praze 10 (doručení službou Messenger obvykle do 2 hodin od odeslání). V případě, kdy využijete tuto možnost a na doručení opravdu spěcháte, kontaktujte nás po odeslání objednávky na čísle: +420 725 095 636.
  • Kurýr po ČR (doručení službou Messenger obvykle do druhého dne od odeslání), v tomto případě po odeslání objednávky kontaktuje obchod na telefonním čísle: +420 725 095 636.
  • Česká pošta
  • Zásilkovna – doručení na výdejní místo nebo Z-BOX.
  • Zásilkovna – doručení dopravcem na adresu

Cena za doručení se vám vždy zobrazí v rámci objednávky při výběru způsobu dopravy.

Doprava do zahraničí

Standardně posíláme zboží do Belgie, Bulharska, Dánska, Estonska, Finska, Francie, Chorvatska, Irska, Itálie, Litvy, Lotyšska, Lucemburska, Maďarska, Německa, Nizozemska, Polska, Portugalska, Rakouska, Rumunska, Řecka, Slovinska, Slovenska, Španělska, Švédska prostřednictvím Zásilkovny (Packeta) a České pošty. Do zahraničí posíláme pouze při platbě předem, tedy převodem nebo online kartou. 

Rádi vám poskytneme možnost zaslat naše zboží i do jiných zemí mimo výše uvedených. Proveďte objednávku s osobním vyzvednutím a napište do poznámky, do které země chcete zboží poslat. Následně vám spočítáme náklady na dopravu a zašleme vám fakturu za zboží a dopravu. Mějte na paměti, že dodání může trvat déle.

Doufáme, že budete s naším doručením spokojeni. Pokud ne, kontaktujte nás na [email protected].

Platba

Můžete platit za zboží následujícími způsoby:

  • V hotovosti nebo bezhotovostně (platební kartou) při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru.
  • Bezhotovostně před dodáním zboží on-line platební kartou, Apple pay, Google pay, nebo prostřednictvím internetového bankovnictví.
  • Bezhotovostně před dodáním zboží převodem na náš bankovní účet, platba QR kódem (pokyny vám budou sděleny v potvrzení objednávky).
  • Pro tuzemské platby můžete platit na následující CZK účet:
    Číslo účtu: 330978108/0300
    IBAN: CZ51 0300 0000 0003 3097 8108
    BIC/SWIFT: CEKOCZPP
  • Pro zahraniční platby můžete platit na následující EUR účet:
    Číslo účtu: 330977519/0300
    IBAN: CZ46 0300 0000 0003 3097 7519
    BIC/SWIFT: CEKOCZPP
  • Tyto platební údaje najdete také na vaší faktuře.

Pokud se pokusíte provést platbu kartou a nezdaří se, nemusíte vytvářet novou objednávku. Můžete zaplatit bankovním převodem podle výše uvedených instrukcí, nebo vám zašleme odkaz, kde si můžete vybrat jiný způsob platby (u téže objednávky).

Poskytovatelem platební brány je společnost ComGate Payments, kterou můžete kontaktovat ohledně reklamací nebo dotazů týkajících se plateb:

ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: [email protected]
Tel: +420 228 224 267

Naše obchodní podmínky jsou k dispozici zde.