Časté dotazy & poradenství

Máte dotaz ohledně našeho internetového obchodu, zboží, kamenné prodejny nebo galerie? Nechce se vám číst celé Obchodní podmínkyReklamační řád? Pak pravděpodobně najdete odpovědi níže. Pokud ne, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 725 095 636 (v pracovní době). Rádi vám odpovíme.

 

 

DOPRAVA A VYZVEDNUTÍ

Jaké možnosti dopravy nabízíme?

  • Osobní odběr v našem obchodu v centru Prahy (The Design, Havelská 14, Praha 1)
  • Zásilkovna – výdejní místo, nebo Z-BOX
  • Doručení dopravcem na adresu
  • Česká pošta
    • Balíkovna (doručení na výdejní místo)
    • Balík do ruky (doručení na adresu)
    • Standardní balík do zahraničí
  • Messenger – doručení na adresu

Kdy mi dorazí balíček, pokud si ho dnes objednám s dopravou?

Pokud objednáte zboží dnes do 15:00, s velkou pravděpodobností ho zabalíme a odešleme zítra (další pracovní den). Doručení obvykle probíhá následující pracovní den po odeslání. Například, pokud objednáte ve čtvrtek ve 14:00, zboží odešleme v pátek a doručení proběhne v pondělí. Pokud si objednáte zboží s doručením Kurýrem po Praze, obdržíte ho do 2 hodin od odeslání.

Kolik stojí doprava?

Více informací o dopravě najdete na stránce Doprava & platba.

Jak se dozvím, kdy mi kurýr doručí zásilku?

Společnosti Zásilkovna i Česká pošta vás informují e-mailem nebo SMS zprávou. Informace o vaší zásilce si také můžete ověřit online, jakmile budete mít číslo zásilky.

Co mám dělat, pokud je zásilka evidentně poškozená při přebírání od kurýra?

Pokud vidíte, že balík je již při přebírání poškozený, máte právo převzít zásilku s výhradou nebo ji vůbec nepřevzít.

Co mám dělat, pokud zjistím po rozbalení, že obsah zásilky je poškozený?

Zde je důležitý čas! Dopravce přijímá reklamaci do dvou dnů od doručení. Pokud vám dorazí zásilka s poškozeným obsahem, co nejdříve vyfoťte balík a zboží, jak je zabalené a jak vypadá rozbalené, a pošlete tyto fotografie spolu s krátkým e-mailem na adresu [email protected].

Za jak dlouho si mohu balíček vyzvednout, pokud si ho dnes objednám s osobním vyzvednutím?

Po přijetí vaší objednávky balíček připravíme co nejrychleji a jakmile dostanete e-mail, že je připraven k osobnímu vyzvednutí, můžete je vyzvednout. Obvykle je k vyzvednutí ještě ten samý den.

Kde si mohu balíček osobně vyzvednout a jak se tam dostanu?

Balíček si můžete vyzvednout v The Design, Havelská 14, Praha 1, otevřeno dle aktuální otevírací doby. Nejbližší zastávky MHD: Můstek, Václavské náměstí, Národní třída.

Nestíhám si balíček vyzvednout do jednoho týdne, co mám dělat?

Není to problém, stačí nám napsat e-mail na adresu [email protected] a informovat nás, kdy se můžete dostavit k vyzvednutí balíčku. Rezervaci vám prodloužíme.

Pokud jsem si původně vybral/a osobní vyzvednutí, ale teď bych raději kurýrní doručení, co mám dělat?

Prosím, kontaktujte nás na e-mailu [email protected] s tímto požadavkem. My změníme status vaší zásilky (způsob doručení) a pošleme vám e-mail s dalšími kroky a číslem našeho bankovního účtu, kam bude nutné zaplatit poplatek za doručení (dle tarifů) a případně i za zboží, pokud nebylo zaplaceno předem.

Jaká je provozní doba kamenného obchodu?

Otevírací dobu naše obchodu The Design naleznete zde. Až na výjimky máme otevřeno i o státních svátcích. Případné mimořádné změny v otevírací době najdete na našich stránkách, FBinstagramu.

Dostupnost zboží

Máte všechno zboží skladem?

Všechny produkty v našem internetovém obchodě mají vedle ceny také informaci o dostupnosti. Pokud zboží není skladem a máte o něj opravdu velký zájem, kontaktujte nás na e-mailu [email protected] pro další informace.

Je možné si zboží osobně prohlédnout a vyzkoušet?

Tuto možnost nabízíme v prostorách našeho obchodu The Design (Havelská 14, Praha 1). Doporučujeme si zboží nejdříve objednat k osobnímu vyzvednutí a po potvrzení e-mailem, že je připraveno, přijít si ho vyzkoušet a prohlédnout.

Zboží není skladem, jak zjistím, kdy bude dostupné?

Pracujeme stále na doplňování skladových zásob. Pokud máte vážný zájem o zboží, které momentálně není dostupné, kontaktujte nás na e-mailu [email protected] a my vám poskytneme aktuální informace.

Platba

Jakými platebními prostředky mohu zaplatit?

Můžete platit hotově nebo kartou při nákupu v našem obchodě. Při nákupu v eshopu máte možnost platit kartou, Apple Pay, Google Pay, prostřednictvím internetového bankovnictví, bankovním převodem (rychlá platba QR kódem), nebo dobírkou. Pokud si vyberete platbu bankovním převodem, budou platební údaje zobrazeny při dokončení objednávky a zároveň zaslány na uvedený e-mail.

Je možné platit dopravci kartou při dobírce?

Ano, podporovaní dopravci tuto možnost nabízí.

Je možné platit kartou při osobním vyzvednutí?

Ano, můžete platit kartou (Visa nebo MasterCard).

Jak probíhá platba při objednávce ze zahraničí?

Postup platby při objednávce ze zahraničí je stejný jako v České Republice, liší se pouze vyšším tarifem za přepravu.

Vrácení či výměna zboží a reklamace

Je možné vrátit objednané zboží?

Ano, máte dle zákona 14 dnů na to, abyste se rozhodli, zda si chcete zboží zakoupené prostřednictvím e-shopu ponechat nebo vrátit. Pokud se rozhodnete zboží vrátit a nejste v Praze, stačí vyplnit jednoduchý formulář o odstoupení od smlouvy a zaslat spolu se zabaleným zbožím a kopií faktury na adresu The Design, Havelská 14, 110 00 Praha 1. Na balíčku uveďte označení „vrácení zboží“. Po obdržení vráceného zboží a jeho zkontrolování vám vrátíme odpovídající částku do 14 dnů. Zboží musí být nové, kompletní, nepoškozené, bez známek opotřebení a v původním obalu.

Je možné vyměnit objednané zboží za jiné?

Výměna zboží za jiný produkt je možná do 14 dnů. Je potřeba mít fakturu a zboží, které je nové, kompletní, nepoškozené, bez známek opotřebení a je-li to možné, v původním obalu. Pokud přijdete do obchodu The Design, můžeme vám pomoci s výměnou na místě. Pokud nemáte tuto možnost, můžete zboží vrátit (podle postupu popsaného v předchozí otázce) a následně si objednat nový produkt.

Jak reklamovat zboží, které mi dorazilo kurýrem a je nekompletní nebo poškozené?

Je důležité jednat rychle! Naše doručovací společnost přijímá reklamace do dvou dnů od doručení. Pokud vám dorazí zásilka s poškozeným obsahem, okamžitě vyfotografujte balík, jak je zabalený a jak vypadá po rozbalení, a pošlete tyto fotografie spolu s krátkým e-mailem na adresu [email protected]. Pokud chybí nějaké zboží ve vaší zásilce, informujte nás prostřednictvím stejného e-mailu.

Jak reklamovat zboží, u kterého se projevila vada?

Reklamaci můžete provést osobně v obchodě The Design. Pokud nejste z Prahy, vyplňte reklamační protokol a zašlete ho spolu s kopií faktury a zbožím na adresu The Design, Havelská 14, 110 00 Praha 1. Na balíku uveďte „reklamace“. Záruční doba je 24 měsíců a faktura slouží zároveň jako záruční list. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. Více informací najdete v obchodních podmínkáchreklamačním řádu.

Můžete mi pomoci s opravou zboží, které jsem u vás zakoupil/a a po vypršení záruční doby má vadu?

Samozřejmě, můžete nás kontaktovat na e-mailovou adresu [email protected] a další postup bude záviset na individuální dohodě, typu závady a dalších faktorech. Budeme se snažit kontaktovat designéra nebo vám poskytneme jeho/její kontaktní údaje.